P-centrum
Prevence, podpora, poradenství

Výběrové řízení

15.07.2022 10:12

Vedoucí Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

 

Požadavky:
- vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání odpovídající zákonu 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění na pozici sociálního pracovníka,
- orientace v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění,
- trestní bezúhonnost,
- zdravotní způsobilost,
- schopnost komunikovat a pracovat formou individuální, párové a rodinné konzultace a terapie v rodinách s výchovnými a komunikačními problémy, rodinami ve fázi rozvodu, konfliktu
- osobnostní zralost a odolnost, empatie, flexibilita, samostatnost, profesionální přístup,
- ochota dále se vzdělávat,
- znalost práce na PC,
- výhodou terapeutický výcvik nebo mediační výcvik, předchozí zkušenosti v práci s rodinami a zkušenosti v oblasti práce s rodinami ve fázi rozvodu formou mediace.

Vedoucí služby zejména:
- řídí a koordinuje poskytované služby na úseku rodinného a mediačního centra
- zpracovává textové části žádostí o dotace
- zpracovává projekty a jejich průběžné a závěrečné zprávy, ve spolupráci s ekonomickým úsekem kontroluje (obsahově i finančně) plnění projektů, navrhuje změny v projektech
- pracuje přímo s klienty
- a další činnosti spojené s funkcí vedoucího a terapeuta
 

Co nabízíme:
- pružná pracovní doba,
- dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sick day,
- příjemné, neformální a otevřené pracovní prostředí v centru Olomouce,
- pravidelná odborná supervize,
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, příspěvek na vzdělávání

 

Nástup od 1.1.2023.

 

Profesní životopisy a motivační dopisy zasílejte na e-mailovou adresu paní ředitelky PhDr. Dagmar Krutilové nejpozději do 31. 8. 2022.

O zařazení do 2. kola výběrového řízení budou uchazeči informováni průběžně telefonicky nebo e-mailem 5 pracovních dní před ukončením lhůty pro podání CV a motivačního dopisu.



Aktuality

15.07.2022 10:12

Vedoucí Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

 

Požadavky:
- vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání odpovídající zákonu 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění na pozici sociálního pracovníka,
- orientace v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění,
- trestní bezúhonnost,
- zdravotní způsobilost,
- schopnost komunikovat a pracovat formou individuální, párové a rodinné konzultace a terapie v rodinách s výchovnými a komunikačními problémy, rodinami ve fázi rozvodu, konfliktu
- osobnostní zralost a odolnost, empatie, flexibilita, samostatnost, profesionální přístup,
- ochota dále se vzdělávat,
- znalost práce na PC,
- výhodou terapeutický výcvik nebo mediační výcvik, předchozí zkušenosti v práci s rodinami a zkušenosti v oblasti práce s rodinami ve fázi rozvodu formou mediace.

Vedoucí služby zejména:
- řídí a koordinuje poskytované služby na úseku rodinného a mediačního centra
- zpracovává textové části žádostí o dotace
- zpracovává projekty a jejich průběžné a závěrečné zprávy, ve spolupráci s ekonomickým úsekem kontroluje (obsahově i finančně) plnění projektů, navrhuje změny v projektech
- pracuje přímo s klienty
- a další činnosti spojené s funkcí vedoucího a terapeuta
 

Co nabízíme:
- pružná pracovní doba,
- dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sick day,
- příjemné, neformální a otevřené pracovní prostředí v centru Olomouce,
- pravidelná odborná supervize,
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu, příspěvek na vzdělávání

 

Nástup od 1.1.2023.

 

Profesní životopisy a motivační dopisy zasílejte na e-mailovou adresu paní ředitelky PhDr. Dagmar Krutilové nejpozději do 31. 8. 2022.

O zařazení do 2. kola výběrového řízení budou uchazeči informováni průběžně telefonicky nebo e-mailem 5 pracovních dní před ukončením lhůty pro podání CV a motivačního dopisu.